sâmbătă, 11 decembrie 2010

Reteta

Eeeee, acum copilul meu are peste 20 de ani. Dar, cam pe la 5 ani ai ei, o educatoare, super draguta pentru vermurile acelea, mi-a dat o reteta de Turta Dulce, destul de usor de facut:

_ 1 cana de zahar se arde intr-o cratita
_ se adauga 1 cana de apa, si se amesteca pana la omogenizare
_ se mai adauga 1 cana zahar + 1 cana apa
_ la sfarsut, se mai pun 3/4 cana ulei + 1 lingurita amoniac pt prajituri + faina cat cuprinde
La mine, acest "cat cuprinde" a insemnat 3+1/2 cani faina !!!

Compozitia se pune in tava (neunsa, netapetata ..), si se da la cuptor.
Timpul cat sta la cuptor depinde de cuptor !!! La al meu a stat cam 20 min, am ZANUSSI (adica SAMUS super simplu, fara complicatii), la foc fff mic, ca sa se coaca bine.
Si veti obtine ceva de genul :


 Nu stiu cat de bine se vede, dar va asigur ca e super buna !!!

Sincer, acum, ultima data, i-am pus si esenta de portocale, si cateva nuci batute (cu ciocanul de snitele).

Nu sunt o BUCATAREASA, dar asta a iesit chiar buna.
Si nu e greu de facut !!!!!!!


kiss

Un comentariu:

  1. cu nuci iese foarte buna, eventual nucile se pot inlocui cu niste alune de padure, dupa preferinta :)

    RăspundețiȘtergere